RSS

Reklama może miło zaskoczyć

11 Maj

Zarządzający firmami nagminnie zachodzą w głowę, które z narzędzi promocyjnych stosować, żeby zwiększyć grono ludzi zainteresowanych produktami i usługami, aby powiększyć dochody firmy. Skuteczna reklama nie ogranicza się wyłącznie mediach typu: radio, lub telewizja. Poczynania promocyjne są obecnie wyjątkowo zawiłym mechanizmem i wykorzystuje wiele technik. Iście popularna zrobiła się reklama internetowa, a przede wszystkim bijący rekordy tzw. social media marketing. Musimy nadmienić, iż nie jest to natrętna wersja reklamy, jaką klienci omijają szerokim łukiem.
Social media to działanie na portalach nazywanych jako web 2.0 w Internecie. Bardzo popularnymi i w związku z tym będącymi w zainteresowaniu speców od reklamy serwisami skupiającymi społeczność w Polsce są: Nasza Klasa, Kwejk, Google+, Flaker. Jest to metoda, która zaczyna się rozwijać. W Polsce tylko około 5 % podmiotów wykorzystuje social media. Bezsprzeczny jednakże jest naturalnie fakt, że jest to narzędzie bardzo przyszłościowe, albowiem Internet rośnie w siłę, a ilość internautów systematycznie wzrasta. Bardzo ważne jest pokazanie prowadzonej działalności na Facebooku, założenie tam fanpage’a i czynne zdobywanie fanów. Kolejny sposób na promocję to tzw. custom publishing. Są to narzędzia promocji, które w fenomenalny sposób kreują świadomość marki. Klienci bardziej przyjaźnie odnoszą się do takiej promocji, gdyż nie jest ona nachalna, umożliwia wybór np. w kwestii zostania fanem firmy. To ludzie decydują o tym, że chcą otrzymywać informacje dotyczące firmy. W związku z tym taki typ reklamy jest najskuteczniejszy.

Advertisements
 
Możliwość komentowania Reklama może miło zaskoczyć została wyłączona

Opublikował/a w dniu Maj 11, 2013 w Uncategorized

 

Tagi: , ,

Możliwość komentowania jest wyłączona.

 
%d blogerów lubi to: